Sider

mandag den 15. august 2011

Total mangel på selvkontrol......

Uha....jeg skulle egentlig bare lige cykle hjem fra arbejde og et lille smut forbi Stof2000, for at gøre de sidste indkøb til syning af brudeslør.

Ved ikke rigtig hvordan, men af en eller anden grund gik benene forbi butikken, op i Algade og hele vejen ned til Mig og Cramer, hvor jeg kom til at gøre noget slemt....

Uuuuups... :-)

Skoene (Peter Kaiser) er fra min ferie, hvor jeg også havde ladet selvkontrollen blive i Aalborg, mens jeg shoppede i Århus...Var bare lige nødt til at vise dem igen (nu da kæresten mener, at sko ikke hører hjemme i reolen inde i stuen...med tændte fyrfadslys omkring.) NÅ!???

Så i får dem lige en gang til..........


To diiiie for :-)

Og de passer jo til ALT. Det er bare synd, at de er for fine til at gå i (kan bare ikke bære at de skulle blive griset til)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar