Sider

mandag den 22. august 2011

2 nye skønne ting i mit liv

Jeg var hos frisøren i torsdags Salon Hårklip på Kastetvej, her i Aalborg. For at blive studset og snakke bryllupshår/Make-up til den "store dag".
Inden føntørring fik jeg et af deres nye produkter i og det var helt fantastisk. En olie-spray af mærket Macadamia Nut mmmm, den gjorde med det samme mine ellers ret så tykke krøller, utroligt lette at rede ud, gav fugt til spidserne (så man slipper for "wuhuu" elektrisk hår, der klæber til kinderne) og så dufter den bare Faaantastisk. Den kan klart anbefales...og så er den lidt lækker at se på.
Og så var der jo lige den anden ting....
Min kæreste og jeg har hjulpet et vennepar i deres kolonihave et par weekender (puha hvor er det hårdt, at nyde det gode vejr, væk fra byens larm, med grill hygge og rødvin).. Oveni det, mente min veninde altså at vi da lige skulle have en ting for "besværet", så hun har syet denne fantastiske sækkestol, i det fedeste stof til os :-)

Hun kan bare det der med en symaskine...elsker den allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar