Sider

mandag den 29. august 2011

HJÆLP mig med at finde mine brudesko

Jeg har i flere uger ledt efter et par cremefarvede stiletter til min bryllupsdag (min tid er desværre begrænset til at fare byen rundt pt.).

Kjolen er hvid og jeg syntes derfor ikke, at skoene skulle være hvide også.

Jeg har dog haft svært ved at finde en cremefarvet lukket sko, der ikke er for høj (jeg er i forvejen 1,79). De fleste sko jeg har fundet er med "peeptoe" og jeg foretrækker en lukket sko.

Jeg havde tænkt noget i retning af disse (fra en engelsk hjemmeside):
Jeg vil gerne prøve skoene først og sammenligne med en stofprøve fra kjolen.

Er der nogen af jer fantastiske kloge modebloggere der kan anbefale en butik i Aalborg, der har noget ligenende ovenstående? Skoen må gerne være i et simpelt design og der behøver ikke være blonde eller andet på.

Der vil blive trukket lod om en læderhalskæde med lang kvast imellem de indkomne besvarelser. Bare skriv om der ønskes "guld eller sølv hardware"...please help meeeee...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar