Sider

mandag den 24. marts 2014

Ombygning part 2


Så fandt jeg lige et indlæg, som jeg slet ikke havde fået udgivet :-( Så her får i det lige (Manden er dog kommet en hel del længere i projektet,  på nuværende tidspunkt).

Der er bare ikke noget bedre end byggestøv, de mange ture i Jem & Fix, samt Bauhaus. Men heldigvis er vi hurtigt gået fra nedrivning til opbygning og det begynder allerede at ligne noget. 

Manden spartler og spartler, jeg kigger på og drikker kaffe, av i ryggen er ikke det sjoveste når man egentlig bare gerne vil være færdig. Men øv bøv, dårlig karma og alt det der. Jeg er "heldigvis" blevet vant til at være forfulgt af uheld, så jeg tager ikke længere tingene så tungt (bliver bare MØG irriteret).. og lidt bitter! 






Ja ja okay, så meget ligner det heller ikke noget, men det skal nok blive godt...engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar