Sider

søndag den 16. marts 2014

Mig og pøllen til fødselsdag

Ja er sgu lidt skidt kørende pt. Der er mange måder at få ondt i ryggen på (nogle sjovere end andre). Efter en påkørsel i ryggen af en kundevogn, i forrige uge er jeg ikke længere i "vater". Hælder mere og mere til venstre og ser faktisk mest mine sko.

Vi skulle til fødselsdag i dag og jeg fik derfor stablet mig i noget tøj:


Bluse: MbyM (gammel sag), bukser: Second Female, Smykker: Tokyo Jane, og eget design.

Og så var der det der med "pøllen". Jeg har de sidste par dage, kun kunnet sidde med denne knapt så moderigtige sag i ryggen. Og den var jeg jo nødt til at tage med til fødselsdagen. 
I et svagt øjeblik lægger jeg den på gavebordet og 2 sekunder efter, tager en af gæsterne den op og siger "neeeej Gitte, hvad er det du har fået"??

HEY.. Det er MIN siddepølle og DER SKAL IKKE GRINES!!! I kan bare vente jer, til jeg i morgen skal til lægen og forhåbentlig kommer ud derfra i lodret stilling.



I det mindste hyggede Batman sig, for til kattens store fortrydelse, var spaen alligevel ikke noget godt gemmested.




8 kommentarer:

  1. Påkørsel i ryggen af en kundevogn?? Det er sgu da farligt derude i Stof&Stil!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja det gik lige lidt hårdt for sig ;-) Generelt bare meget uheldigt at det lige skete.
      Mvh. Anja

      Slet
  2. Puha det lyder ikke for sjovt med ondt i ryggen, dumme kunde!

    SvarSlet
  3. Det lyder små voldsomt, av for dælan! Og nej, siddepøller skal der absolut ikke kimses af!

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej min pølle har været en trofast ven i et stykke tid nu :-)
      /Anja

      Slet
  4. Av av, det lyder da som en træls skade - dumme kunder :) Lækre bukser btw!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt ærligt altså ;-) Bukserne fandt jeg på tilbud i bahne og de er så dejlige at have på.
      /Anja

      Slet