Sider

onsdag den 22. januar 2014

Parka Coat

Min jakke fra ebay, til 145,- har nu holdt 2 sæsoner (og så har den vist også gjort det godt).
Så da jeg i lørdags fik et gavekort til Miinto syntes jeg at det skulle bruges på noget fornuftigt, nemlig som et tilskud til en ny jakke her i vinterkulden.

Og det er denne smukke sag fra Be Cool, der blev klikket hjem, og som nu ligger på posthuset og venter på mig <3 Glææææder mig til at få en jakke, der ikke er for kort på ærmerne og som er lidt varmere, end den jeg har nu (som egentlig er en "overgangs" jakke). 

 
Den var også i blå, men den minder mig desværre lidt for meget om min mors coboltblå periode i 90'erne, hvor Skalstolene i køkkenet, matchede den coboltblå kaffekande, mælkekande + sukkerskål, ja undskyld....men vi havde diskussionen, sidst hun skulle have en ny jakke og blev ved med, at insistere på, at den skulle være BLÅ!!  
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar