Sider

mandag den 8. juli 2013

Weekend og lidt 5 preview...

Så kom det gode vejr endelig, hvilket betyder at jeg ikke er online (nogen steder) Særlig ofte og jeg tror ikke, at jeg går glip af noget, ved at trække stikket og nyde haven i stedet :-)

I sidste uge omtalte jeg udsalget hos Mig og Cramer og viste lidt af det jeg har forelsket mig i, og se så hvad der dumpede ned i min postkasse fredag. Jubiiiii


Mmmmmm den lækre røde 5Preview sweat (typisk at der bliver varmt, lige når man har noget lækkert at iføre sig på kolde dage) :-(


Der er blevet slidt godt på terrassen og havemøblerne i weekenden, dejligt at komme hjem fra arbejde lørdag til solskin, rødvin og nem sommermad.


Pga. arbejdet i weekenden, holder jeg fri i dag og hvor er det fantastisk, at kunne smide sig på et tæppe i haven og slappe af :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar