Sider

søndag den 14. juli 2013

Og så var det ikke engang min fødselsdag..

I husker sikkert nedenstående bluse fra 5Preview fra indlægget her om udsalget i Mig og Cramer:



Den blev brugt til et afslappet torsdags outfit, med opbrættede jeans:-) Og ja vi kan ikke finde kameraet frem, uden Betterøv skal med på ALLE billederne!

Den lækre sweat, er ikke det eneste der har fundet vej hjem til mig, fra ovenstående indlæg. Manden kom hjem med gaver i sidste uge (han havde lige været et smut forbi Mig og Cramer på vej hjem fra arbejde).




Åhhh jo det er lige nøjagtig mere 5Preview og så skoene fra virginie castaway, som alle vist savlede over til sidste arrangement IN LOOOOOVE :-)

Hvis i er hurtige kan i måske stadig nå slutspurten på udsalget hos Mig og Cramer, enten i butikken i Nørregade i Aalborg, eller på deres webshop (Der er gratis fragt).

Og så vil jeg sidde her og nyde mine gaver lidt endnu, god søndag til jer alle :-)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert og sikke en sød & perfekt gave! :) Skoene er jo bare så smukke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev godt nok også glad og overrasket :-)Og ja jeg har cravet de sko læææænge, de passer perfekt til ALT.
      /Anja

      Slet