Sider

søndag den 17. marts 2013

Ny header

Da jeg ikke selv er nogen grafisk "haj" og hader at bruge tid på opsætning billeder mm. er det jo dejligt at have sin egen personlige grafiker tilknyttet, som sender en mail en søndag formiddag, med teksten "jeg kom lige til at lave en ny header til din blog" :-) :-) Og den medsendte header må siges at være lige i øjet og så var den jo allerede tilpasset i størrelsen, så PC mongolen her, ikke skulle fedte alt for meget bag skærmen.


Love it:


Tak til Linda Bruun for at bruge din sparsomme fritid, på at gøre mig glad <3

2 kommentarer:

  1. Det er fordi, at du er så talentfuld og lækker, at jeg vil have en fod inden for på dine skønne projekter. Muhahahaaaaa.

    (Smiler stadig over dit sidste blogindlæg = helt genialt!)

    LÅVE

    Linda

    SvarSlet
  2. Love you, du har jo altid en fod, finger og et meget langt ben, med i alt hvad jeg laver ;-)
    /Anja

    SvarSlet