Sider

tirsdag den 26. marts 2013

Giveaway

Så er det vist på tide med en lille giveaway på bloggen

Jeg udlodder et Piilgaard & Frederiksen tørklæde, i sort imiteret russkind med lange frynser, samt et par ørekæder i forgyldt sterlingsølv med et "blad" i ægte læder, til en heldig vinder.







Da dette er en giveaway til mine faste læsere skal du:
Følge Piilgaard & Frederiksen via Bloglovin samt like Piilgaard & Frederiksen på Facebook (del gerne med vennerne) ;o) Samt skrive en kommentar i feltet nedenfor.

Jeg trækker en vinder den 5 April :o)

28 kommentarer:

  1. Kanon fedt tørklæde og seje øreringe..

    SvarSlet
  2. Jeg er med begge steder og der er delt på facebook <3
    En virkelig lækker give away :O)
    God påske
    KH Gitte - gitte63@frigaard.info

    SvarSlet
  3. hold da op 2 skønne præmier, det er jo super lækkert, og begge dele er totalt vildt lækre <3

    jeg er fan på din facebook og følger også din bloglovin

    Ønsker dig en Rigtig God Påske

    Kærlig HIlsen
    Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med begge steder nu. Jeg har et Piilgaard & Frederiksen tubetørklæde, som jeg er meget glad for - Og det vil ikke gøre noget, hvis 'samlingen' blev udviet :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Sikke lækre Giwe-away :)

    Jeg følger Piilgaard & Frederiksen både på FB og via Blogloving. Så lækre sager :)

    Hvor vil jeg blive glad, hvis jeg bliver den meget heldige. Det vil jo være en SKØN Fødselsdagsgave, når jeg midt i April runder et meget skarpt hjørne.

    Rigtig dejlig Påske

    Med venlig Hilsen

    Lene Haumann Jensen
    lenehaumanna@gmail.com

    SvarSlet
  6. Lækker give away, elsker tørklæder og sikke nogle flotte øreringe, krydser fingre og håber det bliver mig der skal være fin efter påske.
    God Påske til alle.
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  7. Lækkert søde. Jeg deltager helt klart.

    Jeg følger begge steder :)


    annecathrinebro@hotmail.com

    SvarSlet
  8. så lækker en gave deler med glæde og ønsker god påske

    SvarSlet
  9. ÅH for en lækker give away, tørklæder bruger jeg hver dag, og de øreringe er et absolur must - føler mig helt nøgen uden, og disse er da bare for fede!! :)
    er med begge steder :)

    SvarSlet
  10. Lisbeth Mortensentirsdag, marts 26, 2013

    Lækkert lækkert - x'er :-)
    lisbeth.m@webspeed.dk

    SvarSlet
  11. nej hvor er det nogle dejlige gaver deler med glæde

    SvarSlet
  12. Uhh hvor lækkert!
    Mvh Sisse

    SvarSlet
  13. Følger dig på FB og Bloglovin' :) Deler og liker på FB og liker også på Bloglovin' <3

    De øreringe er bare SÅ fine <3 Total godt match af feminint og råt <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  14. ✯✯ Hvor er det en FLOT Give Away sikke nogle skønne sager ✯✯
    Jeg er Follow her på bloggen og sæføli også på facebook så er der vist bare tilbage at krydse fingrene og håbe på en masse held
    Rigtig god påske
    Kærligst
    Karin C
    trunte.lina@live.dk

    SvarSlet
  15. Lækre sager. Er med på bloglovin og facebook :)

    SvarSlet
  16. Du milde påskeblomst en lækker give away... Du kan være mere end stolt af dit design. Tørklædet her og ørehængerne er simpelthen smukt, elegant og råt på en og samme tid. Superskøn kombination. Jeg vil elske at bære smuksakkerne her. Og ja, følger her og der. Man kan da ikke andet, når først intro til P&F er en givet. :-)
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  17. Wauoo for en lækker give away.......super fedt tørklæde og de feminine øreringe...så kan foråret bare komme an <3

    SvarSlet
  18. Sikken en utrolig lækker giveaway :)
    Deler og deltager gerne
    God påske

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Smider naturligvis lige mit lod i puljen, og ønsker alle en god påske ♥♥♥

    Knus fra Mia

    SvarSlet
  20. Smider naturligvis lige mit lod i puljen, og ønsker alle en god påske ♥♥♥

    Knus fra Mia

    SvarSlet
  21. Tilmeldt alle steder,deltager om disse skønne ting. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Ihh hvor er det nogle fede ting ;)

    SvarSlet
  23. Wow - så lækre sager! Passer perfekt i min garderobe! Rigtig god påske!

    Mvh. Helene B. B.
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Fed give away! Jeg er med!

    Gittemariejohansen@hotmail.com

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  25. Fine sager! Deltager med glæde :-)
    God påske!
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  26. Jeg følger med begge steder! Øreringene er SÅ fine! :D

    SvarSlet
  27. Jeg er med begge steder og heldigvis også i virkeligheden;) jeg elsker tørklæder, så jeg håber ikke at du har fundet en vinder endnu:)

    SvarSlet