Sider

søndag den 18. december 2011

Lige om lidt..

Så lukker og slukkker det der med 20'erne, hvilket betyder, at i morgen, når jeg slår "gluggerne" op, så er jeg officielt i 30'erne.....
Det var egentlig nu, at jeg burde gøre status, over de første 30 år af mit liv, men da dette vil kræve både powerpoint præsentation, lysbilledshow og en laser-pegepind, så nøjes jeg med, at gøre status over weekenden istedet ;-)

Jeg har været "handy woman"

Det er nemlig rigtigt, har SELV samlet den. Man får åbenbart de mærkeligste kompetencer lige pludselig!?

Jeg har lavet "pjat" i værkstedet

Det gik lidt vildt for sig (Burde faktisk gå derned og få ryddet op)... Men er altså blevet ALT for gammel.

I dag har den stået på "pre-fødselsdag" dvs. Brunch med familien :-) og selvfølgelig gode gaver, kan nævne i flæng:
Penge
Lampe og stol til værkstedet
Poul Pava skål+ stort fad
Gavekort til Matas...Mangler pt. ALT (så det skal nok blive brugt)
Sidst men ikke mindst.......



HVAD ER DET????

Er ..er det til MIG??? :-) :-) :-)

Tror faktisk nok, at jeg overlever de der 30 i morgen alligevel.

God aften til jer derude, nu vil jeg begynde at smøre mig ind i rynkecreme, fra top til tå, så jeg er klar til dagen i morgen. 

2 kommentarer:

  1. lækker lækker taske!! min snut du ligner jo ikke en på 30, så skidt med det :-)..og det er ikke så slemt..
    -Katja

    SvarSlet
  2. Åh tak søde Katja :-) Det er heller ikke så slemt som jeg frygtede...Det er som om det hjælper lidt, at kunne flashe DKNY'en ude i bybilledet ;-)
    /Anja

    SvarSlet