Sider

lørdag den 11. oktober 2014

Modeshow med Sirup og lækker mad på Helmuth

Sirup formåede i mandags endnu engang, at stable et flot modeshow og ikke mindst et hyggeligt arrangement på benene. Denne gang på Helmuth der lagde lokaler til, god stemning og samtidig sørgede for lækker mad og bobler.


Traditionen tro, var der så mange "musthaves" blandt det viste tøj, at jeg ville være ruineret på stedet, hvis jeg skulle anskaffe mig, alle de ting jeg nu ikke længere kan leve uden.




Makeup by C og Louise Nørgaard stod for modellernes Make Up




De skønne frisurer stod blSimonsen for


Også denne gang var der mulighed for at købe tøjet, som modellerne havde på, med 25% rabat, på aftenen. Og til dem som hellere ville ud og ose i butikken var der 20% på alt, hvis man blot medbragte sin billet. Det er da hvad man kan kalde god service og kundepleje og helt sikkert en af grundene til, at Sirup aldrig forblev den lille hyggebutik, den startede ud som, men tværtimod en stor forretning, der bliver overrendt hver eneste uge, af købeglade kvinder. <3

Tak til Sirup, for endnu engang at overgå forventningerne, jeg glæder mig til næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar