Sider

lørdag den 12. juli 2014

Til afkøling hos Femmeuniqe

I torsdags var jeg til et hurtigt arrangeret møde vedr. min fremtid (puha), alting går så stærkt pt. at jeg næsten ikke kan følge med. Men jeg har også et meget stort netværk, der altid stiller op for mig, når det gælder.

Det er bestemt ikke alle mennesker, der er så heldige, at de blot behøver at lufte en idé, til nogen over en kop kaffe, ligge søvnløs samme nat, tage beslutningen kl. 5 om morgenen og derefter sætte igang. SÅ er der pludselig nogen der ringer, med revisorhjælp, samarbejdspartner osv osv. Og der er åbenbart ingen der har tænkt sig at stikke en kæp i hjulet, på det projekt....som jeg selvfølgelig kommer nærmere ind på, når tid er.



Efter mødet, tullede jeg lidt rundt i byen og valgte, at smutte forbi Femmeuniqe standen i Salling (og nasse lidt på deres aircondition).



Jeg fik taget nogle fine billeder, af de mange smukke farver, man kan få på de nedslidte negle og jeg fik en snak med ekspedienten, om det her med, at satse på noget nyt her i Aalborg. De er heldigvis fuldt booket, med neglekunder, så det lader til, at Aalborgs kvinder, er igang med at tage 
konceptet til sig.  





Så kan man lige sidde og blive nusset om, mens man studerer de besøgende i Algade :-)

Jeg er ret vild med den smukke koral farve ekspedienten, selv havde på 




Også på tæerne.. var lige nødt til at spørge "hvordan i alverden gør du det"??? Det ordnede hun da bare mens hun sad derhjemme i sofaen (skulle jeg gøre det, var der helt sikkert mere lak i sofaen/på gulvet/entreen og helt nede i soveværelset, end på tæerne).

Har i lyst til at læse mere om Femmeuniqe og deres koncept, eller shoppe lidt lak, så kig forbi deres hjemmeside Lige her





2 kommentarer:

  1. Lyder som om du er i gang med noget af et spændenden projekt - kan da næsten ikke vente med at få noget mere at vide - har prøvet at gætte men ja der var så mange muligheder.
    Håber du får tid til at holde lidt sommerferie - der er stadig langt tid ( sådan føles det ) til at jeg skal have ferie og jeg er allerede træt og meget træt.
    Knus Anita

    SvarSlet
  2. Uha Anita :-) Ja den må vi vist hellere tage over en kop kaffe en dag :-) Håber at du "hænger i" til du har ferie (du kan vel snart tælle antallet af madpakker, der er tilbage) :-)
    Knus Anja

    SvarSlet