Sider

mandag den 24. februar 2014

Mandags demens

Ja det er noget værre noget at lide af... Men for s.... hvor har dagen bare været tåget for mig i dag. Kan vist roligt sige at jeg er brændt ud, slidt op (eller er det ned)?





De sidste par uger har sat sit tydelige klamme aftryk på hjernen, og jeg gør de dummeste ting pt.

1. Skal hente lillebror på hans arbejde, resultat: Holder på parkeringspladsen ved det forkerte firma I DEN MODSATTE ENDE AF BYEN...Nå nååå kom kun 40 minutter for sent til fødselsdag.

2. Skulle i dag på arbejde, holder ude foran bygningen og går i panik over at jeg ikke kan finde mit adgangskort.... Hov, det er da flere år siden, at jeg arbejde her. Hm på hellere finde min nuværende arbejdsplads så.
Tænk hvis jeg bare var gået ind, og havde sat mig på min gamle plads. Hahaaaa (er nød til at grine af det) og takke for store branddøre, med indviklede adgangssystemer, så demens retarderede som mig ikke render rundt og laver ulykker. 

3. Jeg har pt. kun 2 navne i min indre ordbog, derfor må alle mine kollegaer finde sig i, at hedde enten Camilla, eller Kathrine (Camilla er på skoleophold og derfor slet ikke tilstede) Og vi har overhovedet ingen ansatte der hedder Kathrine.

Frygter for dagen i morgen, men nu er i advaret, i tilfælde af, at jeg braser ind i dit hjem og smider mig på sofaen, som om jeg har boet der i årevis, mens jeg råber CAMILLA, laver du ikke lige kaffe!!!?? Så kan jeg altså ikke gøre for det ;-)

Husk at deltage i V6 konkurrencen og den lækre Giveaway fra Comwell i indlægget Her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar