Sider

mandag den 2. december 2013

Julehyggen er kun lige begyndt

Julehyggen breder sig med hastige skridt, både på jobbet og i det lille hjem.

På jobbet er vi allerede gået helt amok, med pakker og juleslik og julefrokosten i lørdags var helt fantastisk (Fik dog lige rigeligt at spise og må snart lære, at man ikke behøver at spise 3 omgange af hver ret), men hvor er det skønt at møde ind mandag morgen til en masse "Heeeej tak for sidst" og julestemning i køkkenet.


Da manden var til julefrokost i Kbh. og jeg selv skulle arbejde til kl. 15 og derefter selv afsted til paaaarty, var tiden knap og Batman måtte derfor med på job og være køkken maskot :-)

Han havde en fantastisk dag og sov så snart vi kom ud i bilen

Heldigvis var jeg frisk søndag og kunne gå i krig med juledekorationerne til mandens arbejde og så kunne man jo også liiige pynte lidt, æde en halv pakke klejner og en pose juleskum (glædelig 1 søndag i advent til miiig).



Jeg kan godt mærke, at jeg slet ikke er færdig med at pynte herhjemme, overvejede faktisk i ramme alvor at købe et stort stykke pladevat med hjem fra arbejde og gå all in på nisselandskab .....Det kan godt gå hen og blive en meget lang december for mine omgivelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar