Sider

fredag den 6. september 2013

Symaskinen kører derudaf

Det er svært at holde sig fra at købe hele butikken, når man hver dag sælger spændende metervarer til det kreative folk i Nordjylland. Torsdag er ekstra svær, for der pakker vi varer ud... åhhh alle de lækre ting vi pt. får ind af døren. 
For at kunne vejlede kunderne, skal man jo også helst vide hvad man snakker om, så der bliver syet og syet og syet, i det lille hjem i fritiden. Så jeg er meget glad for sy værelset i disse dage.



 
Jeg er pt. igang med en virkelig lækker bluse, med flagermusærmer og ribkant i det skønneste print. Glæder mig til at vise den :-)

4 kommentarer:

  1. Ih jeg ville sådan ønske at jeg også var kreativ.
    Alt det man selv kan lave, lige som man ønsker det og så er der ingen andre der har noget 100% magen til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også rigtig dejligt, når ens hobby er noget man kan tage på og bruge til daglig ;-)
      /Anja

      Slet
  2. Årv, jeg glæder mig til at se hvad det ender med!

    Deltag i min giveaway om en smuk vintage ring lige her: http://www.gittemary.com/2013/09/give-away-vintage-ring.html

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle gerne ende ud i en smuk bluse med flagermusærmer ;-)
      /Anja

      Slet