Sider

mandag den 11. februar 2013

Fantastiske indretningsideér

På Facebook følger jeg en side der hedder "I love creative designs an unusual ideas" se den Her
De har de bedste/sjoveste og mest kreative ideér til indretning, gadgets mm. Det er på deres side jeg har fundet mit "drømme soveværelse" Sååå flot (og det er jo egentligt ikke en indretning der kræver meget) Men sammensætningen af tapet, tæppe og interiør er lige i øjet.


 
Derudover fandt jeg også Liiiige den hængekøje som jeg ønsker mig til haven:
 
WOW!!
 
 


Deres side er helt sikkert værd at følge, hvis man søger inspiration til soveværelset, børne- eller badeværelset. Eller hvis man bare godt kan lide de lidt skæve og meget kreative påfund (så bliver man da ihvertfald ikke skuffet)!




Hvad med en lidt anderledes sovepose..... Anyone????
 
 

 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar