Sider

søndag den 10. februar 2013

En stille uge i billeder

Min uge har ikke budt på noget sindsoprivende spændende, men lidt er der da sket :-)
 

 
Nye store tørklæder er på vej :
 

Fantastisk, hvis jeg selv skal sige det :-)


En buket "tak for hjælpen blomster" fra familien


Og "hjælpen" var at sy denne KÆMPE store dragt, som skulle bruges til en 40 års fødselsdag..... Lidt som at sy et cirkustelt med arme og ben!


Handywoman fik da også lige samlet skostativet fra IKEA (kan snart stille op til DM i IKEA)

 
Og så har der selvfølgelig også været MAD i laaaange baner:
 
Squash med fyld af hakket oksekød og grøntsager, og dertilhørende ovnbagte rodfrugter. 


Chokoladekage mmmmmmmm (smider lige en opskrift på en af dagene)

 
KAFFE (i rigelige mængder) og så en lillebitte flødebolle med jordbærskum.


De 2 største oplevelser jeg har haft i denne uge, var da jeg onsdag tog bussen ud i Stof og Stil, efter materialer og desværre kom til at køre med en chauffør, der ikke forstod ideen med, at lukke folk ud ved stoppestederne, så alle måtte råbe til ham "Haaaloooo jeg skal uuuud"!!!! Den mest uheldige kom endda i klemme i dørene med barnevogn og indkøbsposer :-(
Og så her til aften, da jeg kunne konstatere, at alt ikke nødvendigvis er, som det plejer at være......
Kom til at slå en lille "fjert" uden lyd men desværre med meget lugt :-O og først da manden sagde "fy for helvede"!!!! opdagede jeg, at hunden ikke var i nærheden (som DEN plejer at være), så jeg kunne ikke give den skylden, som JEG plejer at gøre.... Måtte derfor gå til ydmygende bekendelse. DET VAR MIIIG fnis!
 
Fortsat god søndag til alle jer derude :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar