Sider

mandag den 26. september 2011

Ønsker mig..

Et rigtig godt kamera, så jeg snart kan tage nogle ordentlige billeder til bloggen (uden grums).

Har overvejet at spare op til noget lignende dette:

Da elektronik desværre ikke, er et af de områder jeg kender mest til, må jeg vist hellere rådføre mig, med en der har forstand på det, ved lejlighed.

Ps. 1000 tak, til den der glemte at betale "vejr regningen", der er bare ikke noget bedre end at cykle hjem fra job i et uvejr, der kræver svømmeluffer og gummibåd. Imens bus 14 (aka den gule satan) presser en HELT OP PÅ FORTOVET. midt på Hobrovej....Har på fornemmelsen, at den buschauffør, har et eller andet personligt imod cyklister (eller måske bare mig)??. 

Men nu er jeg heldigvis blevet tør, og er hoppet i mit yndlings nattøj, fra David and Goliath. Helt klar til der kommer "Sommer i Sunny Beach" i kukkassen :-)

Fortsat go' aften tøser :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar