Sider

mandag den 5. september 2011

No time...

Ja det går jo lidt stærkt pt. Med bestillinger, bryllup mm. og jeg glæder mig faktisk til det er overstået, så jeg igen kan spise ordentligt (overlever lige for tiden, på en coctail af Red Bull og kaffe).
Er ved at være træt af, konstant at skulle tage stilling til, om noget skal være hvid, knækket hvid eller cremefarvet..."&#"%#% Men men, ind imellem er der heldigvis også tid til, at passe sin "biks" og designe lidt nyt. 

Jeg har i denne uge haft 2 særbestillinger 1 på en halskæde og 1 på et tørklæde. Og det er jo dejligt, når man bliver udfordret lidt. 

Og her er resultatet:


Engang... når jeg får noget fritid i julegave, skal jeg bare have syet sådan et tørklæde til mig selv. Elsker den lilla farve og de bløde stjerner i imiteret skind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar