Sider

torsdag den 6. september 2012

webshoppen er åben!!!

Det hele lykkedes og min webshop er endelig åben, det har været en lang rejse, siden jeg påbegyndte projektet i foråret og webshoppen har måttet finde sig i, at blive nedprioriteret en del gange, både pga. arbejde, renovering af hus, derefter nyt job osv. Men nu er den her og kan ses her: Piilgaard & Frederiksen webshop.

Og her et outfit billede fra i dag (samt et sneak peak, af en af de fantastiske halskæder, der nu kan købes på shoppen).


Bluse fra Stella Forest, leggins fra PellePelle, top fra Sparkz og halskæde fra Piilgaard & Frederiksen.



God dag til alle :-)

6 kommentarer:

  1. tillykke med webshoppen, hvor er den blevet fin!!

    SvarSlet
  2. Tak søde Katja :-) Det var faktisk også en hel lettelse, da den endelig kom online.
    /Anja

    SvarSlet
  3. Tillykke - sikke fine ting i har

    SvarSlet
  4. Tillykke skat. Jeg er stolt af dig!

    /Linda

    SvarSlet
  5. Tak min snut :-) Du har været den største motivationsfaktor for mig. Uden dig var det helt sikkert ikke blevet til noget.
    Kram Anja

    SvarSlet