Sider

lørdag den 5. maj 2012

Modeshow i Mig & Cramer

Beklager det lidt sene indlæg (men tiden er knap og overskuddet er på størrelse med en microorganisme)...

I onsdags var jeg til modeshow hos Mig & Cramer, en hyggelig aften med hvidvin, jordbær, chokolade og selvfølgelig en masse fantastisk tøj, man ikke længere kan leve uden!

Jakke og baggypants: Saint Tropez, T-shirt: Zara, Taske: DKNY












STOP lige her engang og bemærk den koralfarvede bluse fra Stella Forest.... Vil bare lige indskyde en bemærkning, om at den nu hænger i mit klædeskab, sammen med et andet fantastisk køb, som i nok skal få at se ;-)



Fortsat god aften til jer alle :-)

3 kommentarer:

  1. he he den koralfarvede stod jeg også og gramsede på igår..

    SvarSlet
  2. Den er Looovely sweetie, du kan ikke nøjes med at gramse på den, køb køb køb :o)
    /Anja

    SvarSlet
  3. Det var så skøn en aften :-)

    /Linda

    SvarSlet