Sider

onsdag den 4. april 2012

Gøteborg

Nu er det snart tid til, at vi pakker kufferten og tager et smut til Gøteborg, på shoppetur :o)

For engangs skyld er der ikke en bestemt ting/mærke jeg leder efter, hvilket faktisk er lidt frustrerende, for det er jo rart at have noget at "gå efter", på sådan en tur.
TÆNK HVIS JEG SLET IKKE FINDER NOGET???!!! Okay.. Ro på igen, det skal nok gå. Har da udset mig nogle forskellige ting, som jeg mangler (eller som jeg ihvertfald godt kunne tænke mig), til sommergarderoben.


Basic toppe i neutrale farver, sommersandaler, lange øreringe (helst i guld), og en maxikjole. Mon ikke jeg finder en, eller flere af de ovennævnte ting. 

God aften til jer derude :o)

2 kommentarer:

  1. god tur sveske.. jeg er så misundelig, eeeelsker Göteborg.
    -Katja

    SvarSlet
  2. 1000 tak smukke :-) Jeg glæder mig SÅ meget. London plejer at være favoritten når der skal shoppes, så det bliver helt mærkeligt at tage til det "Svenske" i år.
    /Anja

    SvarSlet